Interview | Kennen jullie Ronja al?

Vandaag is het zondag en dat betekend dat het tijd is voor een interview.
Deze week even anders dan normaal..
Benieuwd wie Ronja is?
Tot mijn schrik zag ik gister toen ik dit interview ging inplannen dat ik een dubbele planning had gemaakt waardoor er 2 interview staan ingepland voor vandaag.
Ik heb even getwijfeld maar omdat ik deze meiden niet langer wilde laten wachten heb ik besloten om vandaag 2 interviews online te zetten.
Dit is interview nummer 1!
Meet Ronja!

About Ronja:
Wat verwacht je van dit interview?
Dat de lezers meer over mij en mijn blog te weten komen!

Hoe heet je , en hoe oud ben je?
Ik heet Ronja, en ik ben 14 jaar. 15 februari word ik 15!

Wat voor school/opleiding/werk doe je?
Ik zit op de vrije school in maastricht, en doe havo.

Wie is jou voorbeeld? 
Ik heb niet echt een voorbeeld, ik heb een nog al laag zelfbeeld en vind dus iedereen goed en leuk.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag? Ik vind chef'special leuk, maia vidal, die antwoord, yann tierssen, bombay bicycle club en fun. Ik ben niet zo goed in genres dus dat weet ik niet echt haha!

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen?
Ik zie mezelf dan in utrecht wonen, doe iets in de richting van fotografie, pr of reclame.

Wat is jou levensmotto? 
Ik heb lang nagedacht, maar die heb ik niet.. hehe

About Pink Unicorn Pie:
Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen?
Ik dacht lang na, het werd gewoon in eens pink unicorn pie!

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Mode, diy's, beauty, posttraveling, recepten en shoplogs!

Wat vind jij het leukste aan het bloggen? 
Ik vind het leuk om te schrijven, en krijg altijd leuke reacties! Ik vind het leuk om mijn belevenissen te delen met anderen!

Waar haal jij je inspiratie vandaan? Uit de dingen die ik doe. Ik maak veel lijstjes, en maak iedere dag wel wat. Ik probeer er altijd aan te denken als ik iets doe om dat vast te leggen!

Hoevaak per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen? Iedere dag!

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie? ik krijg veel reacties dat het mooie foto's zijn! Ik wil graag iets met fotografie doen, dus dat vind ik leuk!

Waarom moeten mensen jou blog gaan volgen? 
Omdat ik denk dat pink unicorn pie heel gevarieerd is en er voor iedereen wel wat tussen zit!

Heb je ook een twitter/facebook die wij eventueel kunnen volgen/liken?
Jazeker! Twitter: @Rovertjeronnie en facebook: Ronja Driessen

Wat is jou tip aan je volgers?
Zeg niet bij bijvoorbeeld een DIY dat je het niet kunt! Als ik het kan, kan jij het zeker!

Wat is de link naar jou blog?

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview? Of heb je nog tips? 
Ja hoor, die zijn uitgekomen! Misschien de vraag wat voor post je het graagst schrijft?

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips ideen of mis je nog iets?  
Het is een leuke blog! Ik mis niets, hij is goed zo! J

Ik wil Ronja hartelijk bedanken, hopelijk zien wij jouw over een aantal jaartjes terug in de reclame wereld!

Wat vinden jullie van dit interview?
En kende jij de blog van Ronja toevallig al?

----------

Love && Enjoy 





3 opmerkingen